Известие

Collapse
No announcement yet.

FUN!!!- Моля Без Коментари!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • - Защо като извикам водопроводчика, той не ми се смее, че не разбирам от водопровод. А администраторът ни се гаври с мен?
    - Ти не си написал в cv-то си, че владееш водопровод на ниво опитен потребител.

    =============================================

    Обажда се потребител на сисадмина:
    - Изключете ме от вирусите!
    - Ок! Как ще ви е по-удобно - да изключва компютъра ви от мрежата, или вас от компютъра?

    =============================================

    Страничния ефект от компютърни игри в работата - добре развито периферно зрение.

    =============================================

    Самота - това е когато ти се иска да отговориш на спам писмата.

    =============================================

    2012 година.
    Сутрин, звъни будилника. Сънен натискам "изключване", а той
    с противен глас се обажда:
    "За потвърждаване на изключването въведете кода от картинката!"

    =============================================

    Една колежка казва на админа след като той и е сменил монитора с друг :
    -Върнете ми монитора ...имам много важни неща на десктопа!!!

    =============================================

    Млад програмист започва работа, на втория ден началникът го пита:
    - Ти силен програмист ли си?
    - Е, как да ви кажа?
    - Силен ли си?
    - В общи линии, да.
    - Тогава ще се заемеш с преместването на компютрите

    =============================================

    В училището учителката задала въпрос на класа: какво работят вашите родители? На Петя баща й - шофьор, на Гошко майка му - доктор, а Иванчо отговаря:
    - А тати работи в стриптийз клуб - музикант.
    Учителката изпада в ужас и вечерта отива на гости на семейството.
    Вратата се отваря, бащата - дребен, плешив тип с големи кръгли очила, в апартамента навсякъде висят кабели, тонове
    микросхеми. Учителката го пита:
    - Вашият син, Иванчо, каза че работите в стриптийз клуб - музкант? Ама вярно ли е?
    Таткото отговаря:
    - А Вие мислите ли, че първокласник ще разбере, че баща му е специалист по протоколи TCP/IP в ethernet мрежите, на микро ниво?

    =============================================

    Както показва опитът, да си на диета, е все едно да архивираш инсталационен файл. По-малък няма да станеш, а вече по-голям - никакви проблеми!

    =============================================

    Онлайн лечение на интернет зависимост.

    =============================================

    Надпис в отдел "Поддръжка на компютърната техника" на голяма фирма:
    Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи.
    Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо.
    При нас съчетаваме теорията с практиката.
    Нищо не работи и нямаме понятие защо.
    sigpic
    Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
    BMW 316 Compact '95

    Comment


    • Малко ИТ хумор
      Attached Files
      Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
      ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

      Comment


      • Обаждане в предаването на Милен Цветков:
        - Ало, Миуенчо ли е? Милуенчооо, тука у Перник много кучета бе!
        - Господине, има "Екоравновесие", обадете им се, да дойдат да ги кастрират.
        - Милуенчооо. Ти не ме разбра бе! Они не ни ебат! Они ни апат!!
        ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
        ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
        ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
        ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

        Comment


        • Kоментар по повод на препоръки от Европейския съюз и в частност Германия към политиката на България: - Не може нация, която се напива с бира, да поучава нация, която изтрезнява с бира!
          Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
          ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

          Comment


          • Степени на студа
            +10 градуса – Обитателите на панелни жилища в Хелзинки си пускат парното. Лапландците (жителите на Лапландия) садят цветя.

            +5 градуса – Лапландците се препичат на слънце, ако въобще се покаже слънце над хоризонта.

            +2 градуса – Италианските коли не палят. - хахаха

            0 градуса – Чистата вода замръзва.

            -1 градуса – Дъхът става видим. Време е да се планува почивка на Средизамноморието. Лапландците ядат сладолед и пият бира.

            -4 градуса – Котката иска с теб под одеалото.

            -10 градуса – Време е да се планува почивка в Африка. Лапландците отиват да плуват.

            -12 градуса – Твърде студено, за да вали сняг.

            -15 градуса – Американските коли не могат да запалят.

            -18 градуса – Притежателите на масивни къщи в Хелзинки си пускат парното.

            -22 градуса – Може да си чуеш дъха.

            -22 градуса – И френските коли не палят вече. Твърде студено за каране на кънки.

            -23 градуса – Политиците започват да съжаляват бездомниците.

            -24 градуса – Немските коли не могат да запалят.

            -26 градуса – От дъха могат да се нарежат блокчета за строежа на едно иглу.

            -29 градуса – Котката иска да се пъхне в пижамата.

            -30 градуса – Нито една истинска кола не пали вече. Лапландецът ругае звучно, рита гумите и пали ладата.

            -31 градуса – Твърде студено за целувки, устните замръзват една за друга. Лапландският отбор по футбол започва тренировки за пролетния сезон.

            -39 градуса – Живакът замръзва. Твърде студено за да мислиш. Лапландците закопчават най-горното копче на ризата.

            -40 градуса – Колата също иска в леглото. Лапландците си обличат пуловер.

            -44 градуса – Финландският ми колега си мисли евентуално да затвори прозореца на офиса.

            -45 градуса – Лапландците затварят прозореца на тоалетната.

            -50 градуса – Моржовете напускат Гренландия. Лапландците сменят ръкавиците с пет пръста с еднопръстови.

            -70 градуса – Белите мечки напускат Северния полюс. Университетът на Рованиеми (Лапландия) организира ски излед.

            -75 градуса – Дядо Коледа напуска полярния кръг. Лапландците нахлупват шапката над ушите.

            -120 градуса – Алкохолът замръзва. Вследствие лапландецът е много вкиснат.

            -268 градуса – Хелият става течен.

            -270 градуса – Адът замръзва.

            -273,15 градуса – Абсолютната нула. Брауновото движение на частиците спира. Лапландците си признават : Е, малко е хладно, дай още една ракия на клечка.....

            Comment


            • http://mnogozle.com/view_video.php?v...1&ChannelID=54
              Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
              Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

              Comment


              • Меrcedes E55 AMG vs. Barkas
                Mуахаха.
                Alfa Romeo 166 3.0 V6
                Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                Comment


                • “Полудял“ банкомат пуска двойно и у нас

                  На печелившите - ЧЕСТИТО!!!http://dnes.dir.bg/2009/05/22/news4486737.html
                  156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                  Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                  Comment


                  • Какво чета в тъпия дир.бг

                    Съглафие.

                    ”На хубавия син Дунав” мина без българския бряг
                    01 януари 2010 / News.dir.bg
                    Обичайно по време на традиционния Новогодишен концерт на Виенска филхармония някои от изпълняваните пиеси на Виенската класика за илюстрирани с кадри от Австрия или в контекста на съответната творба.

                    И прочие ...

                    http://dnes.dir.bg/2010/01/01/news5628142.html

                    И това баш на първа страница.
                    Алеко, Алеко


                    П.с На тези нещастници някой трябва да им взриви "редакцията"
                    П.пс - То и аз май не мога да изпия толкова..... яко шампиони
                    Last edited by pr_00f; d.m.y г., 00:44.
                    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                    Comment


                    • http://fun.doom.bg/humor/images/html/image161.html

                      259 смешки
                      156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                      Comment


                      • http://fun.doom.bg/humor/images/html/image277.html
                        Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
                        Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

                        Comment


                        • Установяване местоположението на GSM

                          Вече е измислена специална програма за установяване на местоположението на даден човек, като единствено трябва да се вкара мобилния номер и посредством сателитна система се локализира мястото му достатъчно точно.Не е добре да се използува от хора със семейства...
                          Отидете на следния дрес:
                          http://localizator.hit.bg/

                          Comment


                          • Две млади жени пътуват късно през нощта по безлюдно шосе между Сърпово и Чуковец със сив Форд Ескорт комби 1.4i. От говорителите се носи лек ненатрапчив саунд на песента „Бай Иван фандромиста”, леко влачещ заради старата касетка BASF.
                            Жената зад волана се казва Димитричка. Нейната спътничка –Цонка.
                            Димитричка – Повечи дан съм чула за тъз дупка „Мегдан чумбер палас”. Дори и имиту на дискутекътъ не кат ората. Пише се „Мигдан чумбер паласе”. И един момък на скопос немаше.
                            Цонка – Дубре ма. Стига ми вика, чи ми са наду глъвътъ. Дай по-бърже, че офците още не са издоени. Ще станат маститни и баща ми ша ма убии от бой.
                            Димитричка – Ами давам, ама то ни дава. Що му трябваше на баща ми да купува тъз кола. Бустана не можем да оберем, две мотики не събира. Казах му още кат проудади кравътъ да си купи кон и каруца, той не - кола. То ни въри. Пък била 65 коня. Грънци.
                            През това време от към двигателя се чува тракащ звук, моторът изгасва. През радиаторната решетка излизат струйки бял дим, които се завихрят на светлината на фаровете. Бемълвна, колата спира. В нощната тишина отеква далечен вой на чакал.

                            СЛОГАН НА СЕРИАЛА
                            Д-р Хаус влиза в административната сграда на автокомплекса, видимо в добро настроение. Посреща го д-р Къди.
                            Д-р Къди: Хаус, изглеждаш много весел. Да не си прекалил с Вайкодина тази сутрин?
                            Д-р Хаус: Прекарах един чудесен уикенд... С три проститутки...Едновременно.
                            Д-р Къди: Това е отвратително.
                            Д-р Хаус: Също като прическата ти. Да не си преспала с включена дрелка?
                            Д-р Къди: Чакат те няколко коли за диагностика. Днес си дежурен в първи и втори гараж. Ето ти талоните на колите.
                            Д-р Хаус: С удоволствие, но ме чака много спешен случай с един Форд.....
                            Д-р Къди: Вече прегледах този случай и той не изисква твоите диагностични умения. Форъдът бе изпратен за ремонт на водна помпа преди половин час. Ето ти талоните.
                            Д-р Къди се отдалечава, докато Хаус зяпа задникът й. Приближава се Д-р Уйлсън.
                            Д-р Уйлсън: Хаус, отново си прекалил с Вайкодина. Гледаш тъпо.
                            Д-р Хаус: Не, просто за разнообразие днес е опитвам да изглеждам като тебе.
                            Д-р Уйлсън: Как прекара почивните дни?
                            Д-р Хаус: Гледах фантастика. Рене Зелеуегър правеше фелацио на един еднорог.
                            Д-р Уйлсън: Ама на самият рог или...
                            Д-р Хаус: Остави. Така или иначе ме чакат два гаража с дърти щайги и полуидиоти, на които да взема парите, за да може доктор ти Къди да си направи липосукция. Диференциалът й изглежда като на Татра.
                            Д-р Хаус влиза в гаража с поглед забоден в документи, които носи в ръцете си.
                            Д-р Хаус: Да видим. БМВ „Акула” произведен през 1982 година. 3.6 литров бензин. Какъв е проблема?
                            Възрастен, нисък, плешив човечец с огромни очила обяснява:
                            - Много ми гори, докторе. Не бях я карал от 6 години и сега направо ме убива. Огромен разход на гориво.
                            Д-р Хаус: Върви ли ви колата?
                            - Ами да. Набира си като нова.
                            Д-р Хаус: Деденце, това е почти четири литров мотор. С карбуратор. Ако трябва да съм точен два карбуратора. Всеки с по четири поплавкови камери и жигльори, през които може да мине Йоркепе. Това е единствената кола на която диаметърът на въздушния филтър е равен на диаметъра на колелетата - 20 цола.
                            - Да, но сега гори найстина много бензин.
                            Д-р Хаус: Не. Той си гори точно толкова, колкото и преди 6 години, когато си го карал за последно. С тази разлика, че сега бензинът е двойно по-скъп. Така че избутай тая кочина до вкъщи и помоли внука си да я нареже с абразива. С парите от вторичните си купи някое трицилиндрово дизелово Дайхацу и всичко ще е наред. Най-малкото няма да даваш три пенсии за данък.

                            В гаража влиза Опел Астра Комби 1.7 дизел. От нея излизат мъж и жена съпрузи.
                            Д-р Хаус: Така, какво имаме тук. Тресене във волана, така ли?
                            Мъжът:
                            - Да. След 70 километра в час.....
                            Жена му го прекъсва
                            - След 75, докторе.
                            Хаус сбърчва вежди, става от стола си и оглежда предните джанти на Опела.
                            Д-р Хаус: Госпожо бихте ли ни оставили на саме с вашият съпруг?
                            Жената:
                            - Защо?
                            Д-р Хаус: Защото имате нужда някой да ви китоса физиономията. Изглеждате като носорог след челен сбълъсък с Хамър Н1. Пластичната хирургия е след три гаража в ляво. Преполагам, че на абканта ще могат да изправят и носът Ви.
                            Жената прави обидена гримаса и напуска гаража. В помещението остават само Хаус и съпругът.
                            Д-р Хаус: Спокойно. Проблемът не е в колата.
                            Мъжът:
                            - Е как така?
                            Д-р Хаус: Проблемът е, че ако тя разбере, че й изневерявате нещата ще станат много неприятни. Тресенето е причинено от кал, която е полепнала от вътрешната страна на джантите и сега колелетата ви са дебалансирани. Влезли сте в някоя кална нива, където сте прекарали хубави моменти с някое девойче. След това сте закарали колата на автомивка за да прикриете всички следи. Понеже колата е била мръсна вие сте я измили. Но е трудно водоструйката да измие полепналата кал от вътрешната страна на колелетата и за това при движение се получава дебалансиране.
                            В гаража се втурва Д-р Форман.
                            Д-р Хаус: Нима черната ти физиономия цъфна за да ми каже, че един сив Форд Ескорт 1.4 е цъфнал обратно в сервиза час след като сме му взели парите за сменена водна помпа?
                            Д-р Форман: Хаус, как по-дяв.....
                            Хаус подава талона на колата на нещастния разкрит в изневяра съпруг и му намига.
                            Д-р Хаус: Споко, мен. Като се прибереш свали си гумите на колата и изчисти джантите. Няма да те издам. Това ще е равносилно на опит за убийство. Като гледам жена ти, руски танк Т-72 има повече чар от нея.
                            Хаус се обръща към Форман:
                            Д-р Хаус: Проблемът на тоя селски Форд е в пластмасовия капак на ангренажния ремък. Свалете капака и го прегледайте за изкривявания. Идвам след малко. Трябва да се изсмея в лицето на шефката.

                            Гараж. Фордът е с вдигнат капак. Екипът е там, обиколил колата. Влиза Д-р Хаус.
                            Д-р Камерън: От вътрешната страна на капака на ангренажния ремък има следи от търкане. Една от металните закопчалки е повредена.
                            Д-р Чейс: За да ги има значи ангренажният ремък се е търкал в капака. Това нищо не значи, освен лошо регулирана обтяжна ролка.
                            Д-р Форман: Така е. Това не може да причини блокиране на водната помпа, нито превъртане на ремъка.
                            Д-р Хаус: След като прочетох диагностичният лист, мога да ви кажа че сте пълни идиоти. Колата е карана на село. Какво значи това?
                            Д-р Камерън: Прах, често претоварване, движение по черни пътища. Какво общо има това къде е карана колата?
                            Д-р Форман: Превъртането на ангренажният ремък вследствие от блокирала водна помпа няма никаква връзка с това къде се е карала колата.
                            Д-р Чейс: Може би след като веднъж сменихме помпата сме направили грешка в монтажа.
                            Д-р Хаус: Чейс, когато съм надрусан съм по-реалистичен от теб. Ако предлагаш да сменим още веднъж блокиралата чисто нова водна помпа ще те уволня незабавно. Кое може да накара водна помпа да блокира. Вие сте!
                            Д-р Форман: Лош или стар антифриз.
                            Д-р Камерън: Износен лагер.
                            Д-р Хаус: Именно. Колата е поддържана от някакъв селянин. Когато се е наложило да си смени въздушния филтър, човекът е започнал да откопчава пластмасите и по всяка вероятност е откопчал някой от държачите на капака на ангренажния ремък. По този начин капакът на ангренажният речък се е изкривил и е опирал в ремъка. Незакопчаното телче е паднало някъде по пътя, а в процес на работа ангренажният ремък се е изместил и е натоварил лагера на водната помпа, зъбите са се износили, помпата е блокирала и ремъкът е превъртял. След като доктор Къди е наредила водната помпа да се смени е поставен отново същия капак, който е причинил отново същия проблем.
                            Д-р Форман: Значи нашият сервиз е виновен за втората неизправност?
                            Д-р Хаус: Определено. Някой от механиците не е видял проблемът с капака на ангренажния ремък и го е монтирал по същия начин с липсваща закопчалка. Сега ако нямате нищо против отивам да се гъбаркам с Уйлсън. И без това за нищо друго не става.

                            ---------- Post added at 23:25 ---------- Previous post was at 23:06 ----------

                            Това е част 1:
                            Д-р Чейс: 12 годишен Опел Вектра. X20XEV.Със склонност към внезапно прегряване.
                            Д-р Хаус: Откога започнахме да се занимаваме с елементарни случаи? Да си смени термостата. И без повече глупости.
                            Д-р Чейс: Термостата е сменен преди няколко седмици. Симпомът си остава.
                            Д-р Камерън: Стария антифриз може да бъде причината.
                            Д-р Чейс: И той е сменен.
                            Д-р Хаус: Хм. Интересно. Ще поемем случая. Направете проба от антифриза.
                            Д-р Чейс: Няма нужда. Антифризът е сменен съвсем скоро. Собственикът ми каза.
                            Д-р Хаус: Правило номер едно. Всички лъжат. Направете пробата.


                            Д-р Чейс: Етилен – гликолът е в нормата. Определено не е антифриза.
                            Д-р Камерън: Ерозиралото работно колело на водната помпа би могло да доведе до лоша циркулация и от там проблемът с прегряването.
                            Д-р Хаус: Хей. Говорим за внезапно прегряване. Ако нещо не е наред с водната помпа симптомът щеше да е постоянен. Защо не се върнеш обратно в университета и да учиш механици сукалчета как се сменят накладки. Предложения?
                            Д-р Чейс: Запушване на радиатора също отпада от списъка на възможните повреди. Отхлабен ремък?
                            Д-р Хаус: Ремъкът на водната помпа на X20XEV е ангренажният. Ако беше разхлабен би довел до превъртане на зъби. Моторът отдавна щеше да се е окончил.
                            Д-р Камерън: Лошо гориво? Все пак не знаем анамнезата.
                            Д-р Хаус: Добра идея. Като за жена. Въпреки това не съм убеден. Да сложим вектрата на Дино тест.
                            Д-р Чейс: Според шофьора, мощността на автомобила не се е променила. Има ли смисъл да подлагаме колата на такова мъчение?
                            Д-р Хаус: Непостоянните симпоми са най-страшните. За това такива случаи идват при мен. Направете дино тест.

                            Д-р Камерън: Имаме нов симптом- По време на теста лампата на АБС-а примигва.
                            Д-р Чейс: Проблемът може да е в генератора. Износените четки на генератора създават променливо зарядно напрежение.
                            Д-р Хаус: Чудесно. Но това не обяснява проблемът с прегряването.
                            Д-р Камерън: Може двата симптома да са свързани по някакъв начин.
                            Д-р Хаус: Запомнете едно. Нещата никога не са такива каквито са. Имаме проблем с АБС-а, който не би трябвало да се задейства при дино тест и непостоянно прегяване. Искам да докарате този мотор до изтощение. Прегрейте го.
                            Д-р Чейс: Датчикът за температурата на маслото може да интерферира в компютъра. Може би става въпрос за проблем в мениджмънта на двигателя.
                            Д-р Хаус: Малко вероятно. Но направете тест и рестартирайте компютъра.

                            Д-р Камерън: Лог файла от компютъра не показва никакви грешки. Мозъкът на двигателя е чист.
                            Д-р Чейс: Двигателя вече не прегрява. Но лампата за АБС п родължава да примигва.
                            Д-р Камерън: Само че чистачките се задействат без причина.
                            Д-р Хаус: Идеално. Сега пък чистачките.
                            Д-р Чейс: И двигателя губи антифриз.
                            Д-р Камерън: Това е абсурдно. Трябва да пристъпим към основен ремонт.
                            Д-р Хаус: Няма да отворя един двигател само защото отвреме навреме му се приисква да прегрява и чистачките му се задействат току така. АБС-а е вторично заболяване.
                            Д-р Чейс: Би трябвало да има връзка.
                            Д-р Хаус: Загуба на антифриз и електрически проблем. Плюс прегряването, което вече го няма.
                            Д-р Камерън: Може би прегряването да е било бутафорно. Може просто да е лъжлива информация. Шофьорът вижда, че на арматурното табло температурата се е покачила. Това не означава, че това е така.
                            Д-р Хаус: Това би обяснило внезапното прегряване. Ако изобщо е имало такова.
                            Д-р Чейс: А и няма загуба на мощността.
                            Д-р Хаус: Какъв е ефекта ако течност попадне между няколко протрити кабела?
                            Д-р Камерън: Късо съединение. Тогава би имало изгорял предпазител.
                            Д-р Чейс: Не и ако късото съединение се разпределя между няколко отделни вериги.
                            Д-р Хаус: Това обяснява и примигването на АБС-а. На двигателя му няма нищо. Натоварете го до краен предел.
                            Д-р Камерън: Това може да го убие....
                            Д-р Хаус: ...Или да ни покаже, че нямаме никакво прегряване. И всичко е лъжлива информация. Натоварете мотора.

                            Д-р Чейс: Хаус, беше прав. Механиката е желязна. Двигателят си работи като по ноти. Охладителната система си работи нормално.
                            Д-р Камерън: Въпреки това двигателят губи по малко антифриз. И уредът на арматурното табло показва, че моторът прегрява.
                            Д-р Чейс: И лампата за АБС-а примигва.
                            Д-р Хаус: Този антифриз трябва да отива някъде. Проверихте ли маслото в картера?
                            Д-р Чейс: Нормално е. Няма покачване на нивото.
                            Д-р Камерън: Определено не е гарнитура на главата.
                            Д-р Хаус: Не съм те наел на работа за да ми казваш неща, които вече знам.
                            Д-р Чейс: И сега какво?
                            Д-р Хаус: Загубата на антифриз всъщност е разковничето. Шофьорът не е забязал това по-рано, защото е сменил антифриза си скоро и загубата на охладителна течност той е приел като изчистване на въздушните каверни в охладителната система. Всеки двигател след смяна на антифриз се нуждае от няколко последващи вливания вследствие на елиминирането на въздушните камери в мотора. Ако пациентът губи антифриз в голямо количество, то следва моторът да прегрее. Но прегряването не е постоянно, а загубата на антифриз минимална. След като загубата на антифриз се съчетава с електрически проблеми явно става дума за късо съединение. Намерете го.
                            Д-р Чейс: И как да стане това?
                            Д-р Камерън: Определено е около мотора.
                            Д-р Хаус: Изключете всички предпазители и консуматори. Включете 220 волта в инсталацията на автомобила. Това трябва да свърши работа.
                            Д-р Камерън: Това може да подпали цялата инсталация.
                            Д-р Хаус: Вземете си пожарогасители. И правете каквото ви казвам.
                            Д-р Камерън: Какво подозираш?
                            Д-р Хаус: Синдромът на Рено-Клио.

                            Д-р Камерън: Появи се пушек. Бял пушек зад всмукателните колектори.
                            Д-р Чейс: Хаус, ти беше прав.
                            Д-р Хаус: Аз винаги съм прав. Намерете източника на белия пушек и започнете лечение чрез смяна на кабелите в този район.
                            Д-р Камерън: А загубата на антифриз?
                            Д-р Хаус: Имаме нужда от трансплантация на всмукателни колектори. Ще включа пациента в списъкът на чакащите от моргите.
                            Д-р Чейс: Сигурен ли си, че това е причината? Че това е синдром на Рено-Клио?
                            Д-р Хаус:. Определено. Внезапното прегряване без загуба на мощност не е никакво прегряване. Просто нещо лъже уредите. След като имаме минимална загуба на антифриз, присвяткване на лампата за АБС-а и спонтанно включване на чистачките това говори за напрежение във веригите. Всмукателния колектор е с двойни стени между които циркулира антифриз. За предпазване от спукване конструкторите са предвидили тапа като средство срещу замръзване и напукване на колектора. След като е сменен антифриза, миещите качества на новия етилен-гликол е предизвикал прокапване от тапата в колекторите. Капещият антифриз е влизал в снопа кабели под колектора и е предизвикал примигването на лампата на АБС-а и спонтанното включване на чистачките. Както и грешни показания на термометъра. Клиничен случай на синдромът на Рено-Клио.
                            Arena Coast Customs

                            Comment


                            • Старо, но добро

                              Първобитните хора тръгват на лов. Гледат - стадо мамути. Всички се уплашили, само един казал:
                              - Какво се чудите, скачаме с викове към тях, те се разбягват, отделяме един от стадото и го убиваме.
                              Така се появили командирите.
                              Скачат, викат, отделят един мамут от стадото, но той се скрива в гората. Стоят и се чудят. Един казва:
                              - Какво стоите? Дайте да оградим гората, ще стесняваме все повече кръга и ще го намерим.
                              Така се появили началник-щабовете.
                              Намират те мамута, обграждат го, но той беснее - всички ги е страх да се приближат. Само един замахва силно, хвърля копието, улучва звяра в окото и го убива.
                              Така се появили снайперистите.
                              Щастливи, първобитните ловци нарамват мамута и го носят в пещерата. Нарязват го и, уморени от лова, лягат да спят. Стават сутринта и какво да видят - месото липсва...
                              Така се появили старшините.
                              Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                              ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                              Comment


                              • Извадка от съдебни доклади на въпроси от адвокати в САЩ

                                1.Присъствахте ли, когато ви снимаха.
                                2.Вие или по малкия ви брат бяхте този който загина в престрелката.
                                3.Този 3-ия от ляво на дясно ли ви уби.
                                4.Вярно ли че бяхте там преди да си тръгнете.
                                5.Колко пъти сте се самоубивали.
                                6. Вярно ли е докторе, че когато един човек умре докато спи, разбира за това чак на сутринта.
                                7.На какво разтояние бяха превозните средства едно от друго в момента на сблъсъка.
                                8.В.- Казвате че по това стълбище се слиза в двора?
                                О. - Да.
                                В. - И също така може и да се качвате?
                                9. В.-Така прекарали сте доста скъп меден месец?
                                О. - Да беше в Европа.
                                В. - А съпруата ви беше ли с вас?
                                10.В. - Как приключи първия ви брак?
                                О. - Поради смърт.
                                В. - Чия смърт - Вашата или на партньора Ви?
                                11. - Може ли да опишете заподозрения.
                                - Беше среден на ръст и имаше брада.
                                - Мъж ли беше или Жена?


                                12.В. - Докторе, колко аутопсии сте извършили върху трупове.
                                О. - Всичките ми аутопсии са били върху трупове.
                                13. - Всичките ви отговори трябва да са устни. -Какъви професионални квалификации имате?
                                - Устни.
                                14.В. - Спомняте ли си към колко часа започнахте да изследвате трупа.
                                О. - Към 8.30 сутринта.
                                В. - А господин Смит беше ли мъртъв в този момент.
                                О. - Не, беше седнал на масата и се питаше, защо ще му правя аутопсия.
                                15.В. - Преди да извършите аутопсия, проверихте ли пулса?
                                О. - Не.
                                В. - Проверихте ли кръвното налягане?
                                О. - Не.
                                В. - А, проверихте ли дали диша?
                                О. - Не.
                                В. - Тогава възможно ли е пациента да е бил жив когато започнахте аутопсията?
                                О. - Не.
                                В. - Как можете да сте толкова сигурен в това?
                                О. - Защото мозъкът му беше в един буркан на масата.
                                В. - При тези обстоятелства възможно ли е пациента да е бил жив преди започването на аутопсията.
                                О. - Възможно е ако е бил адвокат.

                                * сори ако е пускано...
                                sigpic
                                Alfa Romeo 156 2.4JTD
                                Mazda CX-5

                                Comment

                                Working...
                                X